Kihlaus ja kuolema - vain viikko väliä. Tuntuu, että elämä on tosi täyttä. Elämä tuntuu olevan tärkeitä asioita niin pullollaan että. Että olo on kuin katsoisi draamaa. Että olo on kuin ei saisi siitä kiinni. Että päivittäin vain keskittyy nauttimaan siitä, että elämässä on hyvää ja ikävää. En halua menettää tätä hetkeä juoksemalla pois ilosta ja rakastumisen huumasta enkä kiiruhtamalla pois ikävästä ja menetyksen tuomasta surusta.

Olen ollut kohta kahden vuoden ajan yhtä aikaa tosi surullinen ja tosi onnellinen. Ei uskoisi, että nuo asiat voivat olla totta yhtä aikaa, mutta kas kun ovat. On kuin kesä, jolloin sataa vettä. On silti kesä ja silti pitää olla sisällä. Eivät poista toisiaan, ja ovat totta.

Olen lukenut liikaa kirjoja, katsonut liikaa televisiota ja kuunnellut liikaa muiden ihmisten elämän ratkaisuja. Nyt, kun oma elämäni on täynnä, olo on kuin oma elämänsä katselijalla. Nyt täytyy vain todeta, että minä elän, minä sanon kysymykseen kyllä ja minä itken. Se olen minä, joka elää tätä minun elämääni.

sininen%20kukka-normal.jpg