Mistä tietää mitä haluaa? Etsin juuri lehdistä sellaista leikattavaa, joka kertoisi, mitä meidän tulee haluta. Katselin niitä suorasukaisimmassa muodossa eli mainoksista. Mainokset ovat kyllä tosi hienoja ja tosi kauniita, useimmiten. Mainokset myös auttavat päättämään, mitä tästä maailmasta minä haluan osakseni. Ne kertovat miltä näytän, miltä tuoksun ja mitä ajattelen. Mutta kertovatko ne oikeasti miten minä elän, hyvin? Yritystä on:

Anna lahjaksi kauneuden taikaa.
Ai siis taikaa, uskonko taikuuteen. Pidänkö ystävääni tai rakastani rumana? Vain taikuus auttaa sinun tapauksessasi.

Täydellisiin hetkiin.
Taitaisi jäädä kokematta. Ja mistä edes tietää, että tämä kuuluu nyt niihin täydellisiin? Tämä on, tämä ei... Ehkä seuraavan sivun mainos kertoo vastauksen:

Hyvä päätös syntyy automaattisesti.
Eli olen aina tehnyt huonoja päätöksiä. Helpot päätökset eivät varmaankaan ole niitä kaikkein tärkeimpiä...

Lahja, joka lämmittää myös mieltä.
On ihan jo se muistaminen! Vaikka lahjatta...

Hyvät ystävät pysyvät aina lähelläsi.
Tietäisittepä vaan, mitä tälläkin mainostetaan. Toivottavasti, mutta joskus hyvätkin ystävät väsyvät ja silloin minun pitää olla se hyvä ystävä.

"Kalastaja sanoi liikemiehelle: Minä olen onnellinen, kun saan joka päivä riittävän määrän kaloja. "