Eilen iski matkakuume pitkästä aikaa. Olen ollut mielessäni niin kiireinen, että koko lomamatkaakin olen puolittain odotellut ihan kauhulla. "Siis viikko, enkä voi kirjoittaa mitää koulutehtävää yhtään eteenpäin!" Onhan se ymmärrettävää, että yhdeksän kuukauden päästä pitäisi olla lähes valmis. Mutta. Hyvänen aika en ole niin uraorientoitunut, työnarkomaani-ihminen, joka ei lomaa osaisi pitää.

Eilen menin viattomasti käymään apteekissa, ihan vaan ihovoidetta ostamassa lisää, kun yhtäkkiä muistin, että perinteisesti matkoja ennen on varauduttu apteekkilastilla. Ainakin maitohappobakteereja ja särkylääkkeitä. Vaikka nuo maitohb:t eivät vielä koskaan ole minua auttaneet, niin se henkinen lume, että nyt en sairastu, kun niitä päivittäin popsii. Niin minä sitten ne ostin, imodiumit jäivät vielä sinne ja mietin, onko niistä apua vai ei.

Mutta apteekin kautta matkalle! Ja kävin minä vähän kesäisiä paitojakin katselemassa. ;)